FAQ

Hoe kan ik contact opnemen met House of Lights?
Je kunt ons een e-mail sturen op info@houseoflights.nl. Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen.


Vanwaar wordt er verzonden?
Wij verzenden wereldwijd.


Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren Ideal, Maestro, Unionpay, PayPal, Mastercard, VISA, American Express, Apple Pay, Shop Pay en Google Pay.


Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes extra verwerkingstijd nodig kan zijn. Wij verwerken bestellingen doorgaans van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de dag erna verzonden. Let op: wij verzenden niet in het weekend.


Hoe lang duurt de verzending?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van het product en de verzendroute, duurt het meestal 5 tot 10 werkdagen voordat de bestelling op de bestemming aankomt.


Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Door de vraag kunnen bestellingen 1-3 weken in beslag nemen om aan te komen.


Worden er douane- en belastingskosten in rekening gebracht?
De prijzen die op onze website worden weergegeven, zijn exclusief belasting. Dit betekent dat je mogelijk douanerechten en belastingen moet betalen wanneer je jouw bestelling ontvangt. Invoerrechten, douanerechten en aanverwante kosten worden bepaald door jouw lokale douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douaneafdeling in jouw land. Voor meer informatie over de kosten kun je contact opnemen met jouw lokale douanekantoor.


Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Aangezien we ernaar streven bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet je verzoeken tot wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling indienen. Alle verzoeken na deze tijd worden afgewezen. Je bestelling kan op eigen kosten worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.


Wat moet ik doen als het product dat ik heb ontvangen defect/verkeerd/beschadigd is?
Neem contact met ons op als je producten hebt ontvangen die incorrect, defect of beschadigd zijn, of als er artikelen ontbreken. Stuur ons je bestelnummer, foto's van het product(en) en alle gerelateerde informatie zodra je jouw pakket hebt ontvangen. Wij zullen ons best doen om jouw situatie zo snel mogelijk op te lossen.


Hoe retourneer ik een artikel?
Neem contact met ons op via info@houseoflights.nl. Wij sturen je een formulier om in te vullen. Nadat je dit hebt teruggestuurd, ontvang je de verzendgegevens en instructies waar je het product naartoe kunt sturen. De koper is verantwoordelijk voor het retourproces en de bijbehorende kosten. Het recht op retour geldt 14 dagen voor in aanmerking komende producten.


Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar de oorspronkelijke betaalmethode. Dit kan tot 10 werkdagen duren nadat je retour is geaccepteerd.